1214 қызмет түрі «электронды үкімет» порталы арқылы көрсетіледі

18
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев заман талабына сай мем­лекет құру үшін алдымен азаматтардың барлық өтініш-тілегіне же­дел әрі тиімді жауап бере алатын «Халық үніне құлақ асатын мем­лекет» тұжырымдамасын іске асыру керектігін үнемі айтып келеді.

Бұл орайда, қоғамдық диалог, ашықтық, адамдардың мұң-мұқтажына жедел на­зар аудару – ең алдымен, мемлекеттік органдардың міндеті. Осы ретте «AMANAT» партиясы фракциясының мүшесі, Парламент Мәжілісінің депутаты Данабек Исабеков өз пікірін білдірді.

Елімізде цифрландыру ісі қарқынды түрде да­мы­ды, әлі де дамуда. Мемлекет басшы­сы­ның «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұ­жырымдамасын іске асыру хал­қы­мыз­дың әл-ауқатының артуына, сыбайлас жем­­­­­қорлық көріністер мен бюрократтық тосқауылдардың азаюына негіз болған E-Otinish электронды өтініштер жүйесі қоғамдағы кейбір мәселелерді шешуге кө­мектесуде. Халықтың мемлекеттік қыз­мет түрлеріне қолжетімділігін арттыру ба­ғытында өте көп бастамалар жүзеге асы­рылуда.

– Шешілуге тиіс мәселеге тоқталсам, қа­зір заман талабына сай ақпараттық жүйе­лер арасындағы ықпалдастыру жүйе­сін жетілдіру қажеттілігі туып отыр. БМЖМК (ЕКГН) дерекқорларының ір­кілуі, Мемлекеттік қызмет көрсетудегі де­рекқорлардың жиі іркілуі, жер сала­сы­ның архивтерін цифрландыру, жалпы мұ­рағат жүйесін цифрландыру, АХАТ са­ласы мен әлеуметтік салалардың дерек­қор­­л­арын ықпалдастыру мәселелері ше­шілсе, қызмет көрсету сапасы жоғары­лауы­на үлкен тетік болары сөзсіз, – деді Мәжіліс депутаты.

Қызмет көрсету сапасына бақылау Мем­лекеттік қызмет істері агенттігімен, қо­ғамдық қорлармен, ведомствоаралық ко­миссиялармен, партия тарапынан, әр қыз­мет алушы тарапынан қадағаланады жә­не бағаланады.

Бүгінде «Азаматтарға ар­налған үкімет» мемлекеттік кор­пора­ция­сы арқылы 1 354 мемлекеттік қызмет тү­рін алуға болады, соның ішінде 1 214 қызмет түрі «электронды үкімет» порталы ар­қылы көрсетіледі. Мемлекеттік қыз­мет­терді электронды түрде алу рәсімдердің мер­зімін едәуір қысқартып, оларды орын­даудың жеделдігімен және барлығына қол­жетімділігімен, қызмет алудың барлық са­тысынан адами факторды мүмкіндігінше алып тастаумен ерекшеленеді.