Бүгінде республика бойынша 353 фронт-офистер (Халыққа қызмет көрсету бөлімдері) жұмыс істейді.
Әрбір офисте күн сайын мыңдаған азаматтарға қызмет көрсетіледі. Фронт-офистерде кедергісіз қызмет көрсету, бірыңғай электрондық кезек енгізілген. Фронт-офист ерде кеңес беру аймағынан (ресепшн) барлық мемлекеттік қызмет түрімен қатар, сервистер бойынша да ақпарат пен кеңестер беріледі.
Жаңа модернизацияланған халыққа қызмет көрсету бөлімдерінде цифрлық кеңселер бар, ол жерде дәстүрлі мемлекеттік қызметтермен қатар, азаматтардың ыңғайлығы үшін арнайы аймақтар бар. Халыққа қызмет көрсету орталығында 10 минут ішінде қызмет алуға болатын жылдамдық аймағы, әлеуметтік қызмет көрсету бөлігі, оның ішінде ЭЦҚ-ны оператордың көмегінсіз дербес алуға арналған байланыс аймағы бар. Сонымен қатар 1414 бірыңғай байланыс орталықтары арқылы үйден шықпай-ақ, кез келген мемлекеттік қызметтер немесе сервистер бойынша сұрақтарыңызға жауап ала аласыздар.
Қазір сіз өз пәтеріңізден шықпай-ақ қызметтерді алуға сұраныс жасай аласыз. Ол үшін электрондық-цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) болуы қажет, оның көмегімен мемлекеттік қызметтің 90 пайызын ала аласыз. Электронды түрде қызмет көрсету сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендетіп, мемлекет пен азаматтардың қаржылық шығынын қысқартып, адами факторды азайтады. Еліміз электронды үкімет пен финтехті дамыту индексі бойынша әлемдік көшбасшылардың қатарында.
Жалпы, республика бойынша 20 филиал, 353 фронт-офистер, 446 бэк-офистер жұмыс істеуде. Осы кезеңге дейін әртүрлі жұмыс топтары құрылып, ХҚО ғимараттарының жағдайы, санитарлы тораптарының апатты жағдайлары, көпшілікке бейімделмеген ғимараттарда орналасуы, жолсілтемелері, автотұрақтардың жоқтығы және басқа да кемшіліктер анықталып, айтылып та жазылып та жүр. Ол мәселелерді шешу мекеме басшылары тарапынан кезең-кезеңмен жасалуда. Ғимараттарға күрделі және ағымдағы жөндеу жасау Даму жоспарларына енгізілген.