Туризм индустриясында жасанды интеллектіні қолдану жоспарда бар

254

Қытайда мәдени туризм индустриясының жәрмеңкесі өтті. Халықаралық іс-шара Шыңжаң Ұйғыр автономдық ауданында ұйымдастырылды. Оған әлем елдерінен мыңнан астам компания қатысты. Мақсат туристік ынтымақтастықты арттырып, өзара байланыс орнату.

Жиында Қазақстан отандық туристік әлеуетін таныстырып, қызмет түрлерін көрсетті. Биыл Қазақстан Қытайдағы туризм жылы аясында елімізге 400 мыңға жуық турист тартуды көздеп отыр. Бұл бағытта қазақ-қытай кәсіпкерлері мен инвесторлары 14 құжатқа қол қойып, келісімге келген. Көрме кезінде мамандар тәжірибе алмасып тартымды саяхат ұйымдастырудың, тың тәсілдерімен бөлісті. Енді бұл салада жасанды интеллектіні қолдану жоспарда бар.

– Туризм индустриясында цифрлық технология маңызды рөл атқарады. Жасанды интеллект көмегімен мәдени жәдігерлер мен тарихи мұраларды бір мезетте таныстырып, қамту аудиториясын арттыруға болады. Халықаралық жәрмеңкеде виртуалды туризм жобалары да көрсетілді. Бұл Қазақстан, Қырғызстан, Өзбекстан және Ресей елдерін ерекше қызықтырып отыр, – деді маркетолог Чанг Юань.

Бүгінде Қазақстан электронды мемлекеттік қызметтердің дамуы бойынша әлемде 28, ал онлайн-қызметтердің сапасы бойынша 8-орында тұр. Мемлекеттік қызметтердің 90 пайыздан астамы автоматтандырылған.

Жалпы, Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі салалық мемлекеттік орган ретінде Қазақстанның барлық халқын жоғары жылдамдықты интернетпен қамтамасыз ету мақсатын көздейді. Яғни, басты мақсат – 2027 жылға қарай, ауылдарда дамыған телекоммуникациялық инфрақұрылымға қол жеткізу, бұл қала мен ауыл арасындағы цифрлық теңсіздікті азайтуға көмектесері анық. 2027 жылы жоба аяқталғаннан кейін кемінде 2,3 млн. ауыл тұрғыны жылдамдығы 100 Мбит/с құрайтын Интернет желісіне қол жеткізу арқылы жоғары жылдамдықты байланыс инфрақұрылымына қосылу мүмкіндігіне ие болады.