Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауында да цифрландырудың еңбек нарығындағы рөлін зерделеп айтты. Қазіргі таңдағы жаһандану мен индустрияландыру жағдайында экономиканың барлық салалары үшін кадрлар даярлау мәселелерін жақсарту еліміздің мемлектеттік саясатындағы өзекті міндеттердің бірі. Барлық дамыған елде өндіріс пен бизнес үшін кадрлардың негізгі провайдері техникалық және кәсіптік білім беру (ТжКБ) жүйесі болып табылады. Сондықтан ТжКБ ұйымдарына халықаралық қауымдастықтың тарапынан, оның ішінде ЮНЕСКО-ның шеңберінде аса назар аударылуда. Осыған орай еліміз әлемнің дамыған елдерінің элиталық клубына кіруі үшін адами капиталдың өсуі мен бәсекеге қабілеттілігі бойынша бірқатар мәселелерді шешу қажет. Осы ретте техникалық және кәсіптік білім беруді жүйесін әлеуметтік және экономикалық драйвердің негізі ретінде қарастыруға болады. Әрине, бұл бағыттағы отандық техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі кадрлар даярлауда айтарлықтай жетістіктер де бар. Дегенмен де кадрлар даярлау жүйесін халықаралық талаптармен гармонизациялау үшін әліде тиісті жұмыстар атқаруымыз керек,оның ішінде цифрландыруға да айырқша назар аударуымыз керек.
«… Атап айтқанда, Цифрландыру жобасы аясында 100 мың білікті IT – маманын даярлау керек жөнінде тапсырма берілді…» Техникалық және кәсіптік білім беру мен оқытуды жаңғырту процесі цифрлық экономика мен цифрлық қоғамға көшудің жаһандық процестерінен де туындауда. «Жас маман» жобасы аясында «қондырғылар паркі» жаңартылып атқан 180 колледжді жабдықтау еңбек нарығының сұранысына сай, сондай-ақ ақпараттық жүйелерге, автоматтандыруға және цифрлыққа бағытталуда.
Өйткені әлемдік экономикадағы, қоғамдағы үздіксіз өзгерістер жағдайында кадрлар даярлау жүйесін үнемі жаңғыртып отыру қажет, дәстүрлі форматтар ескіруде. Өз кезегінде, өндірістің трансформациясы кадрлардың кәсіби дағдыларының өзекті болуын, заманауи құрылғыларда жұмыс жасай алуын үнемі қажет етіп тұрады. «Talap» коммерциялық емес акционерлік қоғамы тараптынан да тиісті жұмыстар жүргізілуде. Егер цифрлынданыру бағытына тоқталатын болсақ, колледждерге академиялық дербестік беру арқылы білім мазмұнының еңбек нарығының сұранысына сай өзгертетінін ескерсек, біздің тарапымыздан білім бағдарламаларын реестрге (электронды) орналасуы қадағаланатын болады.