Бүгінде цифрландыру мемлекеттік маңызы бар іс болып табылады және Қазақстан президенті Қасым-Жомарт Тоқаев атап өткендей, ұлттық бәсекеге қабілеттілікке қол жеткізудің негізгі құралы бола отырып, елдің экономикалық дамуына тікелей әсер етеді. «Индустрия 4.0» мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде әзірленген Қазақстан Республикасында цифрландырудың жалпы стратегиясын іске асыру үшін «Қазақмыс» корпорациясында цифрландыру қызметі құрылды. Оның құрамында 7 бөлімше, 5 құзырет орталығы және холдингтің 80 кәсіпорнында IT-пайдаланушыларды қолдайтын бірыңғай байланыс орталығы бар. Корпорация кәсіпорындарында жекелеген цифрлық шешімдер де, сондай-ақ, цифрлық трансформацияның ірі бағдарламалары да енгізілуде. Олардың ішінде: компанияның жекелеген функцияларын бизнес-сценарийлер арқылы біріктіру, 300-ден астам карта-процестерді әзірлеу және оларды өзара ықпалдастыру. Цифрландыру қызметі таяудағы 3 жылға бағдарланған және холдинг бойынша IT қызметін трансформациялауға бағытталған, ол ақпараттық жүйелерді біріздендіруді, бірыңғай ақпараттық кеңістік құруды, өнеркәсіптік автоматиканы ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету кешендерін, деректерді беру инфрақұрылымын жаңғыртуды және деректерді өңдеудің шоғырландырылған орталықтарын, ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйесін ұйымдастыруды, бірыңғай ақпараттық-талдамалық платформаны енгізуді қамтиды.
«Цифрландыру, ең алдымен, қызметкерлерден күнделікті көптеген міндетін алып тастауға, адам қателігінің қаупін азайтуға және мамандарға маңызды мәселелерді шешуге уақыт бөлуге мүмкіндік береді. Бұл бизнес міндеттерді шешуде персоналдың білімі мен дағдыларын тиімдірек пайдалануға мүмкіндік береді», – дейді цифрландыру қызметін басқаратын «Қазақмыс корпорациясы» ЖШС басқарма төрағасының орынбасары Бақыт Құрманов.