Цифрландыру және білімді ақпараттандыру – заман талабы

157

Түркістан қаласының тұрғындарының назарына цифрландырудағы негізгі мақсат – бәсекеге қабілеттілікті арттыру, халықтың өмір сүру сапасын жақсарту, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету, балаларға, ұстаздарға, ата-аналарға жүктемені азайту екендігін ұсынамыз. Ең бастысы – білім беру сапасын арттыру. Біздің балаларымыз халықаралық деңгейде әртүрлі салаларда, оның ішінде жасанды интеллект және ауқымды деректер жасау саласында бәсекеге қабілетті болуға тиіс.   Мемлекет басшысы атап көрсеткендей, елді цифрландыру – бұл мақсат емес, бұл – Қазақстанның абсолюттік артықшылыққа қол жеткізу құралы. Бүкіл процесс жүйелілікті, реттілікті және кешенді тәсілді талап етеді.

Цифрлық трансформациялау идеясын әлемдік тренд деуге болады. Цифрлық технологиялар көптеген елдердің экономикасын дамытуда маңызды рөлге ие. Цифрлы жүйеге көшу -жаһандық бәсекеге қабілеттілік негізі. Оқыту – бұл жекеленген құбылыс немесе дағды емес, ол білім алушылардың  оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалық әдіс-тәсілдердің біртұтас кешені деп айқындалған.Цифрлік сауаттылық –адам тіршілігіндегі маңызды ажырамас бөлігіне айналып отыр.Яғни, адам өмірдің барлық салаларында цифрлік технологияларды сенімді әрі тиімді, қауіпсіз түрде пайдалануға дайын болуы керек. Цифрлік сауаттылық – ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздіктің негізі болғандықтан, ХХІ ғасырдың ең маңызды білімі болып отыр.

Қазіргі кезде ұялы телефон, компьютер және Интернет – бұл табиғат пен қоғам өмір сүретін кеңістіктің маңызды элементтері болып отыр. Бүгінгі білімнің дамуы үшін адами капиталдың әсері енді жеткіліксіз. Білім беру ортасының өзін өзгерту керек, тек еңбек ресурстарын оқыту көлемін ұлғайту емес, білім мазмұны, оның әдістері, құралдары мен ортасы сапалы түрде өзгеруі керек, SMART біліміне әмбебап көшуіміз қажет.

Қазіргі таңда мұғалімдер сабақты жоспарлайотырып   сабақтың әр кезеңі бойынша  АКТ-ны қолдануға  тырысады. Сабақтың басы оның ең маңызды   сәттерінің бірі екендігі белгілі. Осы  кезеңнің рөлін оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын тез арада қалыптастырып, жұмысқа   кірісіп кетуі үшін олардың   көңіл-күйін жасауға  арналған  ұйымдастырушылық сәт орындалады. Оқушыларды сабақтың ұйымдастырушылық  кезінде жұмылдыра отырыпзейінін шоғырландыру үшін тақырыпты  күнделікті мәлімдеу мен мақсаттарды тұжырымдаудан басқа, көбінесе іс-әрекеттің   келесі түрлері қолданылады:

  1. бейне/фото таныстырылымдар;
  2. тапсырмалары мен сұрақтары бар слайдтар;
  3. бейне роликтер;
  4. картиналар мен проблеманы көрсететін ресурстар.