Түркістан қаласының тұрғындарының назарына бизнесті цифрландыру жүйесі жөнінде мәліметтерді ұcынамыз. Цифрлық оқытудың ғаламат және әлі де болса жеткілікті деңгейде зерделенбеген мүмкіндіктерімен қатар, оларды білім беру жүйесінде толықтай жүзеге асыруға байланысты бірқатар проблемалар мен тәуекелдер бар:Әуелі, әлемде цифрлық оқытуды жобалауда мектеп мұғалімдері, колледждер мен жоғары оқу орындарының оқытушылары толық сүйенетін педагогикалық немесе психо-педагогикалық теорияның жоқтығы және бірде-бір инженер кез-келген техникалық құрылғыны жобалауды физикалық (химиялық, биологиялық) теорияға сүйенбей өз мойнына алмайтындығы сөзсіз. Цифрлық оқытуды қолдану арқылы білім сапасын арттырудың сенімді дәлелдері де жоқ. Осы себепті, елдің педагогикалық корпусының едәуір бөлігі, әсіресе аға буын мұғалімдері мен оқытушылары арасында оқытуды цифрландыруға саналы немесе бейсаналы қарсылық бар.Ақпарат пен білім әр түрлі ұғымдар: ақпарат дегеніміз – бұл семиотикалық, белгілер жүйесі, мағыналарды жеткізуші (тілдің белгілері, мәтіндер, сөйлеу дыбыстары және т.б.), ал білім – бұл жеке тұлғаның құрылымы, бір ақпаратты әртүрлі қабылдайтын адамдардың субъективті, жеке мағыналары. Сонымен бірге, философия ғалымдары айтқандай, ғылымда «ақпарат» терминінің 100-ден астам анықтамасы бар. Қайсысы мәселенің мәніне сәйкес келеді? Бұл ойланарлық дүние!Оқыту мен білім беру процесі мұғалім мен оқушылар арасындағы байланыс арқылы жүзеге асырылады. Қарым-қатынас – коммуникативті, интерактивті және перцептивті үш компоненттен тұрады, сонымен қатар оларға «дене тілі» (дене тұрысы, дене қимылдары, көздің көрінісі және т.б.) және сөйлеудің экстралингвистикалық, дыбыстық сипаттамалары (интонация, биіктік, тон және т.б.) кіретін вербальды және вербальды емес екі тараптан тұрады.
Айтылған дүниелерден шығар қорытынды анық: компьютер, негізінен, мәнді мағыналарға, ақпаратты білімге айналдыра алмайды. Демек, «компьютерлік метафора» метафорадан басқа ештеңе де емес; ақпаратты компьютермен өңдеу- адамның одан білім алуының механизмі емес, және осы бір процесті түсінудің психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін іздеу қажет.