Елімізде банк қауіпсіздік мәселесіне ба­са мән берілген

18

Қазақстан халқының 86 пайызы тұрақты түрде онлайн-бан­кингті пайдаланды. Оның ішінде Түркістан облысының тұрғындары да түрлі онлайн-бан­к жүйелерін қолданады. Еліміз бойынша 14 миллионнан астам адамға қа­шықтағы банк жүйелері арқылы қызмет көр­сетіледі. Осы орайда банк қауіпсіздік мәселесіне ба­са мән берген жөн деп санайды.

– Цифрлық транзакциялар санын көбейтумен қа­тар клиенттердің жеке деректерін қорғау құрал­да­рын да күшейту қажет. Саланың жаңа деңгейге шығуы үшін big data сияқты бағытқа назар аудару керек. Үлкен деректер қаржылық алаяқтық опера­ция­лардың алдын алуға мүмкіндік береді, сонымен қа­тар клиенттерге жеке ұсыныстар беруге көмек­те­седі. Нәтижесінде, клиенттің уақыты мен банк қоры үнемделеді. Әлемдік тәжірибеде қазір жасанды ин­­тел­­лект негізінде жұмыс істейтін машиналық оқыту да жиі қолданылады. Мысалы, алгоритм не­сие­лік скоринг мәселелерін шешуге көмектеседі. Клиент туралы деректерді сауалнама мен ашық көз­дерден өңдей отырып, адамның несие төлеу қабі­леті туралы жүйенің өзі қорытынды жасайды және соның негізінде шешім қабылдайды. Жалпы, финтех технологияларын енгізу ел­дің қаржы секторындағы бәсекелестікті ын­таландырады және бұл көбінесе бірегей иннова­ция­лық жобаларға әкеледі, – дейді Freedom Bank бас­пасөз қызметі.

Дегенмен қаржы секторындағы бәсекелестіктің дамуы тұрғысынан банктер мен IT саласы маман­да­рының көзқарасы бір жерге тоғыспайды. IT ма­ман­дарының пікірінше, елімізде бұл нарықта шы­найы финтех бәсекелестігі орнауы керек.

– Қазір ірі банктер осы жұмыстың жемісін көріп отыр. Бірақ тұтастай алғанда, нарықта бәсеке бол­ға­­ны жақсы болар еді. Бұл мәселенің шешімі ашық API дамыту үшін қабылданатын техникалық ша­ра­лар болуы мүмкін. Ұлттық төлем жүйелерінің, жедел тө­­лем жүйелерінің жобалары бұл жағдайды белгілі бір дәрежеде өзгертіп, финтехті ынталандыруы мүм­кін, – дейді Axellect Kazakhstan басқарушы дирек­торы Антон Мусин.