Финтехті дамыту индексі бойынша әлеуетіміз жоғары

20

Түркістандық тұрғындар үшін еліміздегі финтех нарығының дамуына шолу жасап, «қаржы технологияларының тұтынушыларға, бизнеске және қаржы саласына әсері қандай екендігін ұсынамыз. Финтехті дамыту индексі бойынша әлеуетіміз жоғары екенін Жолдауында айтқан Мемлекет басшысы да бұл бағыттың маңызына тоқталған еді.

Негізгі трендтер. Зерттеушілер нарықтағы қазіргі ойын ережелерін негізгі тенденцияларға жатқызады, Оны қазір барлық банктер ұстанады. Бір пайдаланушыға цифрлық карталар санының өсуі
Пайдаланушылар сандық банктік карталарға көбірек тапсырыс береді, себебі төлемдер онлайн режимінде жүреді. Еуразиялық банктің 2022 жылға арналған болжамы бойынша Цифрлық карталардың үлесі Қазақстандағы карталардың жалпы санының 20-30% -. құрайды. 2021 жылдың мамыр айының соңында бұл көрсеткіш 1% – дан аз. Бір қызығы, бұл пластикалық карталардың санын көбейтеді. Статистикаға сүйенсек, банк картасының бір иесіне орташа есеппен 6,6 карта келеді.

Физикалық бөлімшелер санын азайту
Банктер жаңа филиалдар мен ірі бас кеңселерді ашудан IT-жүйелер мен сервистік инфрақұрылымды дамытуды күшейтуге назар аударады. Жоғары трендтер. Өсіп келе жатқан тенденцияларға авторлар өсудің триггері болуы мүмкін танымал болып келе жатқан бағыттарды жатқызды.

Необанкингтің пайда болуы
Онлайн кеңістікте іске қосылған необанктер-бұл қарапайым банктерді толықтыратын, бірақ басқа қаржылық модель бойынша дамитын финтех қабықшалары. Необанктердің физикалық филиалдары жоқ, олар клиенттермен оңай және тезірек байланысады, филиалдарға байланбағандықтан тезірек өзгеруі мүмкін. Жұмыс істейтін модельдердің мысалы-Tinkoff Bank, модуль Bank, Point Bank. Необанктер Қазақстан нарығына шыға бастайды және қарапайым және қолжетімді диджитал-өнімнің арқасында танымал бола бастайды. 2021 жылдың маусым айында Beeline алғашқы Қазақстандық необанк – Simply іске қосты. Онда мобильді әмиян және елдегі алғашқы Visa Platinum мобильді цифрлық төлем картасы бар. Необанк тұжырымдамасы әсіресе Қазақстан географиясы үшін өзекті: халықтың 41% – ы жақын маңдағы Банк бөлімшелерінен алыс өңірлерде тұрады.