Маркетинг саласындағы IT-потенциялы

26

Түркістан қаласының тұрғындарының назарына Маркетинг
саласындағы IT-потенциялы жайында ақпараттарды ұсынамыз. Ақпараттық технологиялар күнделікті міндеттерді шешіп қана қоймай,
бизнес пен прогресс платформасында болашақты болжауға мүмкіндік
береді. Бұл сонымен қатар ірі компаниялардың басшыларына әрқашан
жоғары бәсекелестік деңгейде болуға мүмкіндік береді. Маркетинг
саласындағы IT-потенциялын ескере отырып, ақпараттық жүйелер
маркетинг саласына арандатушылық әсер ететініне көз жеткізуге болады
Жалпы алғанда, Қазақстан Республикасының ақпараттық
технологияларды мемлекеттік жүйеге ендіру, сәйкестендіру жұмыстары
осыдан он жыл бұрын-ақ нәтижелі бастау алғанын айтып өткен жөн. Осы
он жылдың ішінде Қазақстандағы цифрландыру жүйесі едәуір өскенін
байқауға болады. Қазақстанда онлайн сауда нарығы дамып келеді.
Қазақстан халқының басым бөлігі цифрлы сауатты. Үйден немесе
кеңседен шықпай-ақ түрлі операцияларды жасай алады. Бұрындары
кезекте тұрып, уақытта сарп етіп, арнайы мекемеге бару керек болса, қазір
Қазақстан халқы төлемді де, оның ішінде салық, айыппұл төлеу,
коммуналды қызметтерді жасау секілді тағы да басқа түлі операцияны
орындай алады. Үнемі қарқынды өсу үстіндегі және жылдам төзу
мүмкіндігіндегі заманауи ақпараттық технологиялар жекелеген
корпорациялар, сондай-ақ қоғамдағы еңбекті ұйымдастыру, еңбекпен
қамтудың жаңа формалары үшін үлкен мүмкіндіктер ашады. Мұндай
мүмкіндіктерді жаңадан енгізу адам өмірінің барлық салаларына,
отбасына, білімге, жұмысқа, адамзат қоғамының географиялық
шекараларындағы барлық салаларға әсер етуде. Бүгінгі таңда ақпараттық
технологиялар еңбек өнімділігін, өндіріс көлемін, инвестициялар мен
еңбекпен қамту арасында өзара байланыстарды беріктендіруде елеулі үлес қоса алады. Желі бойынша таратылып отырған қызметтердің жаңа түрлері көптеген жұмыс орындарын ашуға қабілетті, мұны соңғы кездегі
тәжірбиелер растап отыр.