Онлайн-сервис көрсетуде Қазақстан дүние жүзінде үздіктер қатарында

48

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстанды әлемдегі “цифрлық көшпенділердің ордасына” айналдыруымыз қажеттігін айтқан болатын.

– Жасанды интеллектінің негізгі арқауы – мәліметтер, деректер. Алайда, бұл жерде мәселенің екі жағы бар екенін ескеру қажет, бір жағынан, мәліметтер көпке қолжетімді болуы керек, екінші жағынан, қауіпсіздік, жеке мәліметтерге қол сұқпау, мәліметтердің сапалы болуын қамтамасыз ету мәселесі бар, – деген еді Мемлекет басшысы.

Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусиннің айтуынша, өткен жылы елімізде қызметтердің 93 пайызы электрондық түрде көрсетілген.

«2022 жылмен салыстырсақ, тек смартфон арқылы алатын қызметтердің саны былтыр 6 есе өсті. Kaspi, Halyk сияқты танымал қосымшаларда 50-ден астам қызмет көрсетіледі. Олардың саны 33 миллионға жетіп, 3 есе өсті. Біз проактивтік қызметтерді де дамытып жатырмыз. Проактивтік қызмет – азаматтардың жүгінуін күтпей, айтқызбай, мемлекеттің өзі ұсынатын қызметтер. Олардың түрі 40-қа жетіп, саны 2 млн-нан асты. Біріккен Ұлттар Ұйымының рейтингісінде онлайн-сервис көрсету жағынан Қазақстан дүние жүзінде 8-орында. Ал «Электрондық үкіметті» дамыту бойынша 28-орындамыз. Әрине, біз мұнымен қанағаттанып қалмаймыз. Жұмысты одан әрі жетілдіре береміз», дейді министр.

Үкімет цифрлық экономиканың дамуын жеделдетіп, өнеркәсіптің барлық саласына заманауи технологияларды белсенді түрде енгізіп жатыр. Бағдат Мусин атап өткендей, цифрландыруды қолданысқа кеңінен енгізген саланың бірі – банк секторы. Бұл – елдегі ең озық әрі барынша цифрландырылған сала. Ірі банктер цифрлы платформаларды, онлайн – банкингті және мобильді қосымшаларды белсенді түрде енгізіп жатыр. Бұл қаржы операцияларын мүмкіндігінше қолжетімді әрі клиенттерге ыңғайлы етеді.

SimilarWeb порталының мәліметінше, Halyk Bank, Kaspi.kz, B-Bank қосымшалары еліміздегі үздік банк қосымшалары саналады.