Түркістан қаласының тұрғындары үшін Қазақстан киберқалқаны жөнінде ақпараттарды ұсынамыз. Мемлекет басшысының бастамасымен «Қазақстан киберқалқаны» сияқты жүйені құру, оның қызметін құқықтық қамтамасыз етуге жаңа талаптар қоя отырып, бізді заман талабына сай алға басуға жетелейді. Бұл ретте, құқықтық қамтамасыз етуді нормативтік-құқықтық базаны құру деп қана түсінуге болмайды. Дегенмен, нормативтік-құқықтық базаны құрмай жүйенің қызмет етуі мүмкін емес. «Қазақстан киберқалқанының» қалыпты жұмыс істеуі үшін құқық қорғау жүйесінің арнайы дайындықтан өткен және жоғары білікті қызметкерлерінің саны жеткілікті болуы қажет екені түсінікті. Мұның отандық киберкеңістікті техникалық қорғау жүйелерінің заңдық қондырғыларын реттеуге ғана емес, кінәлілерді анықтап, жауапкершілікке тарту бойынша кейінгі атқарылатын әрекеттерге де қатысы бар. Халықаралық ынтымақтастыққа да жаңаша көзқарастар қажет. Өзара сындарлы іс-қимылы қалыптасқан елдердегі әріптестермен бірге киберқылмыстарға қарсы тұрудың заманауи, кері байланыстың жылдамдығына сай алгоритмін жасауға әбден болады. Осы орайда, отандық және халықаралық үкіметтік емес ұйымдармен жұмыс жасаудың тәжірибесі назар аударарлық. Құқыққа қайшы контентке қарсы тұру бойынша сенім телефондарының халықаралық желісі, айталық, контентті сақтау орны бойынша ҮЕҰ-ны анықтауға мүмкіндік береді. Мұндай ҮЕҰ ұлттық құқықтық тәртіп органдарына өзіндегі қылмыс жасалуы мүмкін нақты серверін көрсете отырып қана жүгінеді. Өзара іс-қимылдың мұндай жүйесі балалар порнографиясын таратуға қарсы күресте өзінің тиімділігін дәлелдеді. Алайда, оның киберқылмыстардың алдын алудағы әлеуеті әлі де толық пайдаланылып отырған жоқ.
Мұндай қылмыстарды тергеудің әдістемесі, әдеттегідей, қоғам назарынан тыс қалдырылды. Соған қарамастан, қылмыстардың киберкеңістікке көшуі құқық қорғаушылардың жаңа, бұрын қолданылмаған жұмыс әдістерін игеруін талап етеді. Тиісті оқытулардың мамандандырылған жоғары заң оқу орындарында жүйелі түрде жүргізілуінің қажеттігі анық. Соған орай, бірінші кезеңде оқыту әдістемесінің өзін сапалы түрде әзірлеу міндетті шарт болып табылады, онсыз кейінгі күш-жігер текке зая болуы мүмкін. Ашығын айтқанда, құқық қорғау органдары психологиялық және әдістемелік тұрғыдан киберкеңістіктегі қылмыстарға қарсы тұру жөніндегі белсенді жұмысқа әлі де жеткілікті даяр емес. Егер көшедегі қылмыстылықты анықтаған жағдайда соған байланысты барлық тиісті шараларды қабылдайтын патрульды-бекеттік қызмет бар болса, киберкеңістік үшін мұндай тәжірибе әлі қалыптаспаған. Бұл арада террористік және экстремистік идеологиясы бар сайттарға мониторинг жүргізу, порнографияны қадағалау және суицидке шақыруды бақылау тәжірибесін ғана айта аламыз.