Президенттің жарлығымен халықпен кездесу өткізгенге дейін халықтың пікірін ескере отырып, оны өткізу күні мен уақытын айқындау тапсырылған. Одан бөлек, ресми интернет-ресурстарға, орталық атқарушы органдар басшыларының блог-платформасына, коммуникацияның басқа да нысандарына және әкімдердің халықпен кездесулерінің қорытындылары бойынша халықтан келіп түскен сұрау салулар мен ұсыныстарды жинауды, талдауды қамтамасыз етуді тапсырды. Ал халықпен кездесу өткізу шеңберінде азаматтарға жеке қабылдау жүргізуді, коммерциялық емес ұйымдармен кездесулерді, бұқаралық ақпарат құралдарына арналған брифингті қамтамасыз етуді айтты. Халықпен кездесу өткізгеннен кейін айтылған барлық проблемалық мәселелерді жүйелеуді, кездесулер мен азаматтарды қабылдау аяқталған күннен бастап күнтізбелік он күннен кешіктірмей, өткізілген кездесулердің қорытындылары туралы ақпаратты, проблемалық мәселелердің тізбесін, проблемалық мәселелерді шешудің нақты мерзімдерін, жауапты орындаушыларды көрсете отырып, оларды шешу жөніндегі іс-қимыл жоспарын бұқаралық ақпарат құралдарында, оның ішінде ресми интернет-ресурстарда орналастыруды тапсырды. Одан бөлек, кездесулерде халық көтерген проблемалық мәселелерді шешу барысы туралы ақпаратты орталық атқарушы органның ресми интернет-ресурсында тоқсан сайын орналастыруды қамтамасыз ету керектігін айтқан. Барлық деңгейдегі әкімдерге орталық атқарушы органдар басшыларының халықпен кездесулеріне қатысуын, кездесулер өткізуді, оның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында және әкімдіктердің ресми аккаунттарында, әлеуметтік желілерде және жалпыға бірдей қолжетімді жерлерде ақпараттық-насихат жұмыстарын ұйымдастыруда орталық атқарушы органдарға қолдау көрсетуін, әкімдердің халықпен кездесулерінің қорытындылары бойынша өңірдің орталық атқарушы органдар, ұлттық холдингтер мен компаниялар деңгейінде шешуді талап ететін жүйелі проблемаларын жинақтап-қорытсын және кездесулер өткізу кезінде есепке алу үшін жарты жылда бір рет құзыреті бойынша орталық атқарушы органдарға жіберуін айтқан.
Құжат бойынша, облыс әкімі жарты жылда бір рет “әр ауданда және облыстық маңызы бар әр қалада кемінде бір көшпелі кездесу”, республикалық маңызы бар қала, астана әкімі “қаланың әр ауданында тоқсан сайын кемінде бір көшпелі кездесу”, аудан әкімі “әр ауылда, кентте, ауылдық округте, аудандық маңызы бар қалада тоқсан сайын кемінде бір көшпелі кездесу” өткізуі тиіс. Әкім кездесулерінің “икемді жылдық” күнтізбесі “қажет болған жағдайда” тиісті мәслихаттың келісімімен жыл басында әзірленіп, жыл сайын 20 қаңтарға дейін үкіметке ұсыылуы қажет. Бұған қоса, әкім “халықтың талап етуі бойынша және қажет болған кезде” халықпен күнтізбеден тыс кездесіп отыруы тиіс болады.
Жарлықта әкім кездесуінің регламенті де нақтылана түскен. Енді аймақ басшысы жоспарланған уақыттың “төрттен бірден аспайтын бөлігін” баяндама оқуға арнайды, ал қалған уақытты “сұрақ-жауап” форматында өткізеді. Бұл үшін әкім алдын ала жергілікті қоғам өкілдерінен “халықтың сұрауы мен ұсыныстарын жинау жөнінде комиссия” құрады. “Әкімдік пен әкім аппараты кездесуге мүдделі адамдардың ауқымды аудиториясын, оның ішінде мәслихат депутаттарын, партия, қоғамдық ұйым және оппозиция өкілдерін тартсын” делінген жарлықта.
Сарапшылардың айтуынша, Қазақстанда тіркелген оппозициялық партия жоқ, соңғы жылдары бірде-бір жаңа партия тіркеуден өтпеген. Соңғы кезде “парламенттік оппозиция” ұғымы енгізіліп, парламентке өткен президентшіл партиялардан “саяси оппозиция жасауға” талпыныс байқалған. Ал үкіметке, аймақ басшыларына қарсы пікір айтатын белсенділер жиі қудаланады, әкім жиындарына жергілікті белсенділер қатыстырылмай жатады. Сондықтан құжаттағы “оппозиция өкілдері” деген кімдер екені түсініксіз.
Әкімдер бұған дейін де “халықпен кездесу жиындарын” өткізіп келген. Бірақ ол жиындар көбіне ұзақ баяндама, алдын ала дайындалған сұрақтар түрінде өткізіліп, халықтың сынына жиі ұшырайтын. Дайындалған адамдар жиын өтетін орындарға күні бұрын келіп, белсенділерге орын жетпей қалатын кездер де болған. Жаңа ереже бұл олқылықтың орнын қалай толтырады, ол жағы белгісіз.