SDU – кестелер, графиктер және көрнекі панельдер түрінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің қызметі жөніндегі талдамалық ақпаратты ұсынатын, көрсеткіштердің нұсқалық болжамды есептеулерін орындайтын және сценарийлік болжамдау модельдерінің кешенін әзірлеу үшін қажетті үлкен деректердің бірыңғай кеңістігі.
Бүгінгі таңда SDU-ға орталық мемлекеттік мекемелер мен кейбір әкімдіктердің (ЦДИАӨМ, ДСМ, ҚМ, ЕХӘҚМ, ИИДМ, ӘМ, БҒМ, ҰЭМ, ЭГТРМ, Алматы қаласының әкімдігі) 58 ақпараттық жүйесі бойынша тарихи деректер жүктелді, 2022 жылдың соңына дейін МО 9 АЖ қосу жоспарланып отыр, SDU дамыту үшін жобалауға арналған тапсырма әзірленіп, бекітілді.
Қолда бар деректердің негізінде мынадай кейстер іске асырылды:
1) Келесі модульдерді іске асыра отырып, «Еңбек» мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде өңірлердің әлеуметтік жағдайына талдау жасау және мемлекеттік қолдау шараларын көрсету скорингі»:
Өңірлердің әлеуметтік жай-күйін талдау (Өңірлердің әлеуметтік жай-күйі көрсеткіштерінің мониторингі жынысы, жасы, еңбекке қабілеттілігі бойынша, сондай-ақ орташа табысы бойынша, ауылдық округтерге дейінгі бөліністегі демографиялық көрсеткіштерді көрсетеді);
«Еңбек» мемлекеттік бағдарламасы аясында мемлекеттік қолдау шараларын көрсету скорингі (бағдарламалардан өткеннен кейін қатысушылардың жалақысын ұлғайту үшін Еңбек МБ-дан белгілі бір бағдарламаны дәл таңдауға мүмкіндік беретін Еңбек МБ шеңберінде мемлекеттік қолдау шараларына қатысушыларды скорингтеу үшін болжамды модель әзірлеу);
2) Төмендегілей модульдерді іске асыра отырып, «COVID-19-ға қарсы шаралар тиімділігінің мониторингі»:
Вакциналау картасы. Күн сайын өңірлерде, аудандарда және елді мекендерде ДСМ және ӘМ деректер базасынан тікелей вакцина алғандардың мониторингі өзектендіріледі;
1000-нан астам қызметкері бар ірі жұмыс берушілер бойынша вакциналауға талдау. Күн сайын еліміздің әрбір ұйымында тікелей ДСМ және «ТӨҰ» ААЖ деректер базаларынан вакцина алған қызметкерлердің мониторингі өзектендіріледі;
Картадағы ASHYQ-тан оқиғаларды онлайн бақылау. Бұл функция ел бойынша ASHYQ қосымшасының пайдаланылуын мәртебе бойынша (көк, жасыл, сары, қызыл) картадағы мекен-жайларға дейін сағат сайын көруге мүмкіндік береді;
«АХАЖ»-дағы жағдай. «АХАЖ» АЖ-дан туу, өлім, неке қию, ажырасу бойынша фактілердің мониторингі;
ЦДИАӨМ ведомстволық бағынысты ұйымдарының қызметкерлерін вакциналауға мониторинг. Күн сайын Министрлікке ведомстволық бағынысты әрбір ұйымда вакцина алған қызметкерлердің мониторингі тікелей ДСМ және «ТӨҰ» ААЖ дерекқорларынан өзектендіріледі;
ҚТЖ ведомстволық бағынысты ұйымдарының қызметкерлерін вакциналауға мониторинг. ҚТЖ-ның әрбір ведомстволық бағынысты ұйымында вакцина алған қызметкерлерге тікелей ДСМ және «ТӨҰ» ААЖ дерекқорларынан мониторинг жүргізу;
3) Төмендегідей модульдерді іске асыра отырып, «ЖАО үшін SDU мониторингтік орталығы»:
Өңірлердің денсаулық сақтау саласы;
Агроөнеркәсіп кешені. Қаржы министрлігінің деректер базасынан басқа елдермен АӨК-тің барлық өнімдері бойынша өңірлердің экспортын/импортын көру мүмкіндігі;
Ауылдық округтер;
«Жылжымайтын мүлік тіркелімі» мемлекеттік деректер базасынан жылжымайтын мүлік бойынша талдау. Мақсаты бойынша жылжымайтын мүлік объектілерінің санын мониторингілеу: тұрғын, тұрғын емес. Тұрғын үйдің шаршы метрінің егжей-тегжейлі анықтамасы және елді мекендерге дейін онда тұратын адамдардың тығыздығы, сондай-ақ тұрғын емес жылжымайтын мүлікке топтар бойынша егжей-тегжейлі талдау көрсетілген: ауруханалар, діни орындар және т. б.;
E-Otinish-ке талдау.
4) «Қала халқына станциялық жағдайлардағы мамандандырылған медициналық көмек көрсету» (Медициналық көмек көлемін жоспарлауды автоматтандыру);
5) Қайтыс болғандарға әлеуметтік жәрдемақылардың төленуіне талдау (Қайтыс болған адамдарға төленген жәрдемақылардың саны мен сомасын, төлемдердің түрлері, өңірлер бөлінісінде талдау және анықтау).
Сондай-ақ өткен жылы орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдардың қызметкерлері үшін SDU-дағы деректермен жұмыс істеу бойынша оқыту ұйымдастырылды.
«Smart Data Ukimet» құралдарымен жұмыс жасауға оқыту үшін жергілікті атқарушы органдардың қызметкерлерінен Жобалық команда құрылды.