SMM кәсіпті дамытуда тиімді

31

SMM маманы – еңбек нарығында зор сұранысқа ие. Бүгінде әлеуметтік желілерді пайдаланбайтын адам кемде кем. Жаңа ғасырда пайда болған киберфизикалық құрылым инженерлері, виртуалды жүйелерді прототиптеуші мамандар, цифрлық жобалаушылар, иммерсивті дизайнерлер, әсіресе, big data-мен жұмыс істейтіндер, дата инженерлер, өндірістік салада дрон басқаратын операторлар, киберқауіпсіздік атты жаңа мамандық атауларына да құлақ үйрене бастады.

Әлеуметтік желінің әлеуетін көтеріп, нарықты жан-жақты зерттеп, бизнестің стратегиясын құру SММ маманының негізгі міндеті. Олар үнемі ізденіспен, зерттеумен, сараптаумен айналысып отырмаса, жылдамдығына көз ілеспейтін уақыт ағымынан қалып қояды.

«Бір ай оқыған курсыңды тез арада практикада қолданбасаң, 3 айдан соң нәтижеге жетем деу бос әурешілік. Себебі, біз күнде ақпараты ағылған, технологиясы қарқынды дамыған ғасырда өмір сүріп отырмыз. Технологияның бүгінгі жаңалығы ертең-ақ ескіріп қалуы мүмкін. SММ мамандығын игергендердің дені ары кетсе жарты жылда өз брендін қалыптастырып үлгереді. Әрі қарай өзгелерге пайдасын тигізеді. Рас, 4-5 жыл оқып, белгілі мамандық иесі болғанға не жетсін?! Оның жөні басқа… Біз SММ мамандығын өзгелерге үйрете отырып, интернет арқылы табыс табуға болатынын дәлелдейміз. Елді аузына қаратып жүрген миллионнан астам оқырманы бар блогерлердің көпшілігі өз парақшаларын SMM мамандары арқылы жүргізеді. Себебі миллиондаған аудиторияға сауатты, қызықты дүние ұсыну үшін де арнайы маманның көмегі керек. Мемлекетке алақан жаятын емес, салық төлейтін, қоғамға пайдасын тигізетін адам маңыздырақ» дейді SMM-ді офлайн оқытушы Гүлдана Манапбай.

Сондай-ақ, қазіргі кезде SММ маманымен қатар копирайтер, мобилограф,  таргетолог, веб аналитик, мессенджер маркетолог сынды мамандықтар да заман талабына сай дамып келеді. Олардың әрқайсысының атқаратын қызметтері әртүрлі. Бүгінде екінің бірі әлеуметтік желілерге тіркелген, сағаттап отырады. Біреудің ішкен тамағын, киген киімін, жүріс-тұрысын аңдығанша, табысын арттыратын пайдалы курстарды оқып алып, контент жүргізсе, хайлайтсын арттырса, брендін қалыптастырса қаржылық мұқтаждықтан құтылары анық.

Қазіргі кезде Қазақстанда жеке компанияларды айтпағанда, мемлекеттік мекемелер, жергілікті атқарушы билік құрылымдары да SMM менеджер штатын ашуда. Демек, бұл мамандыққа сұраныс бар деген сөз. SММ маманы мемлекеттік мекемелерде айлық жалақыға ғана жұмыс істейтін болса, ал, жеке тұлғалардың, кәсіпкерлердің, бизнесмендердің әлеуметтік желідегі парақшаларын жүргізетіндер, керісінше, қомақты табысқа қол жеткізіп жүр.