Жасанды интеллект – мұғалімнің көмекшісі

27

Түркістан қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінде “Физика және информатика” апталығы барысында “Жасанды интеллект – мұғалімнің көмекшісі” тақырыбында мастер-класс өткізілді. Онда қатысушылар оқу процесін оңтайландыру, оқыту тиімділігін арттыру және оқушылармен өзара іс-қимылды жақсарту үшін инновациялық технологияларды қалай пайдалану керектігі туралы ақпарат алды.

Мастер-класс аясында жасанды интеллектпен жұмыс істеудің әртүрлі құралдары мен әдістері, соның ішінде жекелендірілген білім беру материалдарын әзірлеу, оқытудың әртүрлі стильдеріне бейімделу және AI технологияларын пайдалана отырып интерактивті сабақтар құру талқыланды. Жасанды интеллектіні білім беру саласында тиімді қолдану тәсілдерін және жаңа техникалармен бөліскені үшін қатысушылар  Липакова Ирина Николаевнаға алғысын білдірді.

Инновациялық жобаларды жасау кезінде олар әзірлеу, енгізу және аяқтау кезеңінен өтеді. Негізгі кезеңдерге назар аударған жөн:

  • идеяны қалыптастыру;
  • мүмкіндіктерді зерттеу;
  • шарт жасасу үшін құжаттаманы дайындау;
  • жобаны жобалау үшін құжаттаманы дайындау;
  • бағдарламаны жүзеге асыру жұмысы;
  • экономикалық көрсеткіштердің мониторингі.

Әзірлеу кезеңінде жобаның сәттілігі мен тиімділігіне назар аударылады. Сонымен қатар, қазіргі уақытта оның бар болуының егжей-тегжейлері тым маңызды емес. Олар үшін жаңалық, бәсекеге қабілеттілік, лицензияны қорғау және патенттің болуы ерекше маңызды. Сонымен қатар, инновациялық жобалар бизнесті жақсартуға инвестиция салуды қажет етеді. Көптеген ұйымдар бір уақытта ішкі және сыртқы қаржыландыру көздерін пайдаланады. Ішкі көздер – бұл негізінен активтерді сатудан құралатын немесе сақтандыру сомасы мен амортизациялық аударымдар болып табылатын меншікті қаражаттар. Сыртқы қаржыландыру көздеріне қарыз және қарыз қаражаты, сондай-ақ аймақтық немесе федералдық бюджеттен қаржыландыру кіреді.