Жасанды интеллект: тәжірибе талқысында

141

Жасанды интеллект жүйесін құрудағы логикалық тәсіл предикат тілін қолдана отырып, білім қорының логикалық модельдері бар сараптамалық жүйелерді құруға бағытталған.Тілдік және логикалық бағдарламалау жүйесі Prolog 1980 жылдары жасанды интеллект жүйесін үйрету моделі ретінде қабылданды. Пролог тілінде жазылған білім негіздері логикалық предикаттар тілінде жазылған фактілер мен қорытынды ережелерін білдіреді.Білімдер қорының логикалық моделі нақты ақпарат пен деректерді пролог тілінде фактілер түрінде ғана емес, сонымен қатар ережелер мен қорытындылау процедураларын қолдана отырып, жалпыланған ақпаратты, соның ішінде белгілі бір білімді нақты және жалпылама түрде білдіретін ұғымдарды анықтаудың логикалық ережелерін жазуға мүмкіндік береді. ақпарат.Жалпы алғанда, білім базасы мен сараптамалық жүйені жобалауға логикалық көзқарас шеңберінде жасанды интеллект проблемалары бойынша зерттеулер интеллектуалды ақпараттық жүйелерді құруға, дамытуға және пайдалануға бағытталған, соның ішінде студенттер мен мектеп оқушыларын оқыту мәселелері. сондай -ақ осындай интеллектуалды ақпараттық жүйелердің қолданушылары мен әзірлеушілерін оқыту.

Ойындар мен машиналық шығармашылық

Бұл тарихи бағытқа айналды, бұл AI зерттеулерінің басында дәстүрлі түрде ойын интеллектуалды тапсырмаларын – шахмат, дойбы, жүруді қамтыды. Алғашқы бағдарламалар алғашқы тәсілдердің біріне негізделген – ойлаудың лабиринттік моделі мен эвристика. Енді бұл коммерциялық бағыт, өйткені ғылыми тұрғыдан алғанда бұл идеялар тұйық деп саналады.Сонымен қатар, бұл бағыт компьютермен музыка, поэзия, ертегілер, тіпті афоризмдер құрастыруды қамтиды. Мұндай «шығармашылықтың» негізгі әдісі – бұл мәтіндік құрылымдар, рифмалар, сценарийлер және т.

Агентке негізделген тәсіл

90-жылдардың басынан бері дамыған соңғы тәсіл агентке негізделген тәсіл немесе ақылды агенттерді қолдануға негізделген тәсіл деп аталады. Бұл көзқарас бойынша интеллект – бұл интеллектуалды машинаның алдына қойылған мақсаттарға жету мүмкіндігінің есептеу бөлігі. Мұндай машинаның өзі қоршаған әлемді сенсорлардың көмегімен қабылдайтын және қоршаған ортадағы объектілерге жетектердің көмегімен әсер етуге қабілетті ақылды агент болады.

Бұл тәсіл интеллектуалды агентке тапсырманы орындау кезінде қоршаған ортада аман қалуға көмектесетін әдістер мен алгоритмдерге бағытталған. Мысалы, мұнда жол іздеу және шешім қабылдау алгоритмдері әлдеқайда көбірек зерттелген.

Зерттеудің әдістері мен модельдері

Ойлау процестерін символдық модельдеу

Табиғи тілдермен жұмыс

Білімді жинақтау және қолдану

Биологическое моделирование искусственного интеллекта

Робототехника

Машиналық шығармашылық

Жасанды интеллект қосымшалары

Ең әйгілі AI жүйелерінің кейбірі:

Deep Blue – шахматтан әлем чемпионын жеңді. Каспаров пен суперкомпьютерлер арасындағы матчне информатиктерді, не шахматшыларды қанағаттандырмады, әрі жүйені Каспаров мойындамады. IBM суперкомпьютерлік желісі содан кейін Швейцарияның Blue Brain –де молекулалық модельдеу мен пирамидалық жасушалық жүйені модельдеу жобаларында пайда болды.

MYCIN  бұл аурудың кішігірім жиынтығын, көбінесе дәрігерлер сияқты дәл диагноз қоя алатын ең алғашқы сараптамалық жүйелердің бірі.20Q-классикалық 20 сұрақ ойынына негізделген AI негізіндегі жоба. 20q.net сайтында Интернетте пайда болғаннан кейін өте танымал болдыСөйлеуді тану. ViaVoice сияқты жүйелер тұтынушыларға қызмет көрсетуге қабілетті.Жыл сайынғы RoboCup роботтары жеңілдетілген футбол түрінде жарысады.