Түркістан қаласының тұрғындарының назарына жасанды интеллектті қалай анықтауға болатындығы жөнінде ақпараттарды ұсынамыз.
Мұндай жағдайда оның бет әлпетіне мұқият назар аударыңыз, көзі әдеттен тыс жыпылықтап, еріннің жыбыры мен айтылған сөздің арасында сәйкестік болмауы мүмкін, аздап тұтыққандай немесе робот сөйлеп тұрғандай болуы, жауаптар біржақты берілуі мүмкін. Жалпы біртүрлі болып көрінген нәрсенің бәріне күмәнмен қараған жөн.
Егер сіз бірдеңеден күдіктенсеңіз, әңгімені дереу аяқтап, банкке қайта қоңырау шалыңыз.
Мына бір қарапайым ережелер сіздің деректеріңізді қылмыскердің қақпанынан құтқаруға көмектеседі:
— ешкімге төлем картаңыздың деректемелерін (нөмірі, қолданылу мерзімі, CVV/CVC, ДСН-код) айтпаңыз;
– SMS-тегі кодтарды хабарламаңыз;
— біреудің өтініші бойынша мобильді банкингтегі телефон нөмірін өзгертпеңіз;
— егер сізге өз банкіңіздің байланыс орталығының нөміріне ұқсас телефон нөмірінен қоңырау шалып, дербес деректерді сұрап жатса, әңгімені доғарып, мобильді банкингке кіретін құпиясөздерді дереу өзгертіңіз;
— мобильді банкингтегі логин мен құпиясөзді ешкімге бермеңіз;
— мобильді банкинг үшін бірегей және күрделі құпиясөз ойластырыңыз;
— белгісіз адамдар жіберген хаттардағы сілтемелерге өтпеңіз;
— компьютерге және смартфонға вирусқа қарсы бағдарламаларды орнатып, оларды үнемі жаңартып отырыңыз;
— белгісіз, әсіресе ресми емес ресурстардан жүктелген бағдарламалар мен қосымшаларды орнатпаңыз;
— интернетке тегін кіруді ұсынатын қоғамдық орындарда
(мысалы, интернет-кафелер мен ойын клубтары) мобильді банкингті пайдаланбаңыз.
Егер деректеріңіз қаскүнемдердің қолына түсті деп күдіктенсеңіз немесе сіздің шотыңызда сіздің рұқсатыңызсыз операция жүріп жатқанын байқасаңыз, дереу өз банкіңіздің байланыс орталығына немесе колл-орталығына хабарласыңыз.
Еуразиялық банктің клиенттері мына нөмірлерге тәулік бойы қоңырау шала алады:
+7 (771) 000-77-22 — Beeline;
+7 (700) 000-77-22 — Tele/Altel;
+7 (702) 010-77-22 — Kcell/activ.
Осы орайда Қазақстандағы өзге де банктер де киберқауіпсіздіктің алдын алуға барын салуда. Солардың бірі ЦентрКредит банкі. Банк қызметкерлері алаяқтарға алданбау жолдары мен кибершабуылдың алдын алуға атсалысуда. Мәселен, банк тұтынушыларына арнайы түсіндірме жұмыстары жүргізіліп, алаяқтықтың күре тамырын жоюда.
Назар аударыңыз, алаяқтық интернет-ресурс!
Құрметті клиенттер! ЦентрКредит Банкінің немесе Халықаралық төлем жүйелерінің атынан қандай да бір сыйлық ұтып алғаныңыз жөнінде және жеке деректеріңіз сұралатын нысанды толтыру үшін mobiltechnics.com/kz-techno сайтына өту туралы өтінішпен СМС немесе e-mail хабарлама келген жағдайда, хабарда көрсетілген сілтемені ашпауды және, қандай жағдай болмасын, өзіңіздің жеке деректеріңізді (картаңыздың нөмірін, дербес деректеріңізді) енгізбеуді табанды түрде ұсынамыз.